Mijn eerste reis - Reisverslagen van Maddy Pluijmaekers - WaarBenJij.nu Mijn eerste reis - Reisverslagen van Maddy Pluijmaekers - WaarBenJij.nu

Mijn eerste reis

Voor mijn (hopelijk) laatste stage Fysiotherapie verblijf ik 3,5 maand in Turku-Finland! De laatste week zal ik per camper terug naar Nederland reizen via Estland, Letland, Litouwen, Polen en Duitsland!
Geniet van mijn verhalen en tot in Nederland (of misschien wel in Turku)...

Recente Reisverslagen:

16 April 2006

Vaarwel Finland!

11 April 2006

Feestje, presentatie op school en basketbalgame...

07 April 2006

Dinnetjes op bezoek, veel stappen en weinig slaap!

01 April 2006

Bezoek, stage voorbij en heeeel veel alcohol....

18 Maart 2006

Drukke tijd, Lidl :-) en kapotte mobiele....
Maddy

Voor mijn (hopelijk) laatste stage Fysiotherapie verblijf ik 3,5 maand in Turku-Finland! De laatste week zal ik per camper terug naar Nederland reizen via Estland, Letland, Litouwen, Polen en Duitsland! Geniet van mijn verhalen en tot in Nederland (of misschien wel in Turku)...

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 17325

Voorgaande reizen:

05 Januari 2006 - 23 April 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: