Verjaardag! - Reisverslag uit Turku, Finland van Maddy Pluijmaekers - WaarBenJij.nu Verjaardag! - Reisverslag uit Turku, Finland van Maddy Pluijmaekers - WaarBenJij.nu

Verjaardag!

Door: Maddy

Blijf op de hoogte en volg Maddy

07 Januari 2006 | Finland, Turku

Oke, vandaag is dus mijn verjaardag. Gisterenavond hebben Nadine & Ilona om 12uur voor mij gezongen. Nadine in het Nederlands en Ilona in het Fins! Daarna zijn we in de bar warme chocolademelk met slagroom gaan drinken. Op mijn kamer hebben we vervolgens nog wat gekletst.
Vanmorgen zijn we om 8uur opgestaan, hebben gegeten en zijn toen het centrum ingelopen op zoek naar spullen voor onze kamer. Nadine was helemaal onder de indruk van alle sportwinkels haha :-). We hebben de hele dag geshopt en hebben zo ongeveer nu alles in huis buiten een vloerkleedje en een kleine radio, echt balen! Rond half 4 waren we eindelijk thuis (met de bus, aangezien we te veel tassen hadden om dat hele stuk te lopen). Vervolgens hebben we onze kamers wat opgeleukt en zijn we een uurtje gaan slapen. En nu zit ik in het cybercafe, een paar straten van ons appartement vandaan. ik had al wat leuke foto's gemaakt maar die kan ik hier helaas niet op de computer zetten.
Straks gaan we lekker koken en dan kijken of we ergens op stap kunnen gaan & wat leuke mensen leren kennen.
Morgen gaan we kijken of het kunstmuseum open is in het centrum, dat schijnt namelijk net een verbouwing van 5jaar achter de rug te hebben, dus ben benieuwd.
Bedankt nog voor alle lieve smsjes voor mijn verjaardag! Ik laat snel weer van mij horen!
xxx

  • 07 Januari 2006 - 17:38

    D'r Plum:

    Ey wijffie, proficiat mit dienge Jeburtstag wa!!!

  • 07 Januari 2006 - 18:52

    Rita En De Rest:

    Allereerst van harte proficiat met je verjaardag. Toch beetje sneu hé, om zo ver weg te zitten. Maar ik las al dat je geacclimatiseerd bent, dus haal eruit wat je kunt en geniet volop.

  • 08 Januari 2006 - 09:38

    Noonk Lei:

    Va hatse, och is 't da enne daag sjpieder!

  • 08 Januari 2006 - 17:08

    Rietje Andriolo:

    Maddy nog profriciat met je verjaardag. Ik hoop dat je je snel thuis voelt in finland en geniet zoveel mogelijk van alles. Ik zit hier met je moeder te typen op de computer van sportclub en de mannen zijn aan het zuipen.

  • 08 Januari 2006 - 23:03

    Tien & Mag:

    Hey Maddy!
    Nog gefeliciteerd met je verjaardag en veel suc6 in finland!!!!
    Kus

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Maddy

Voor mijn (hopelijk) laatste stage Fysiotherapie verblijf ik 3,5 maand in Turku-Finland! De laatste week zal ik per camper terug naar Nederland reizen via Estland, Letland, Litouwen, Polen en Duitsland! Geniet van mijn verhalen en tot in Nederland (of misschien wel in Turku)...

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 138
Totaal aantal bezoekers 17361

Voorgaande reizen:

05 Januari 2006 - 23 April 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: