Foto\ - Reisverslag uit Turku, Finland van Maddy Pluijmaekers - WaarBenJij.nu Foto\ - Reisverslag uit Turku, Finland van Maddy Pluijmaekers - WaarBenJij.nu

Foto\

Door: Maddy

Blijf op de hoogte en volg Maddy

03 Februari 2006 | Finland, Turku

Oke even een kort berichtje! Omdat mensen maar blijven vragen om foto's heb ik een site gemaakt, tot nu toe zijn er bijna 400 foto's te zien. Ga naar de link, kies de 'slideshow' en geniet voor een half uurtje ofzo!
De site is:
http://maddypluijmaekers.myphotoalbum.com
Op het einde staan ze helaas niet meer helemaal in de goede volgorde.
Ik heb niet overal commentaar bijgeschreven, beetje te veel werk! Ik zal ze allemaal toelichten als ik thuis ben!
Veel kijkplezier en hou het in de gaten, na het weekend komen de Helsinki-foto's.
Veel liefs xxx

  • 03 Februari 2006 - 21:57

    Mam:

    Hoy schat,
    Zondag ga ik met pap en oma uit eten in Belgie (Teuven)bij moeder de gans ter ere van mijn 51e verjaardag.Dennis kan niet mee,(carnaval en nachtdienst).Maandag komen nog een paar mensen o.a oom Sjef.Ik had mijn verjaardag op de creche gevierd,had voor de meisjes plastic tasjes gekocht met een print van K3 erop en voor de enige jongen een zwaard(action)waren allen blij.Ik was ook verwend met heel veel chocolade die ik niet meer mag.Had ook veel bloemen gekregen.Ik zag op de weerkaart dat het weer min 19 is bij jullie en veel sneeuw,hier vriest het licht.Je verhalen zijn heerlijk om te lezen en de foto's leuk om te bekijken. Een dikke dikke zoen van je zoete moederxxxxxxxxx

  • 04 Februari 2006 - 18:34

    Mirella:

    Hey Maddy,

    Ik heb net je foto´s bekeken, ze zijn erg leuk! Het lijkt me wel hendig koud, zo´n temperaturen van bijna -20 brrrr. Zo te lezen bevalt het je goed daar hè?! Ik wens je nog heel veel plezier (en natuurlijk suc6 met je stage), en ik zal zeker nog eens op deze site je verhalen lezen.
    Groetjes en veel liefs Mirella

  • 05 Februari 2006 - 12:09

    Yvon:

    Hoi Maddy, hier een bericht van de buren.
    Bij ons is alles ok. wij zijn al bezig met de karnaval, je weet wel veel bier. Jan heeft alweer bouwkoorts gekregen en gaat de keuken vergroten. stof stof stof. maar volgens hem wel een goede zet.
    Je moeder zegt dat dat prima bevalt. Flink van je dat je allemaal durft.
    Francis bevalt het goed op het AOC. het zijn niet alleen konijntjes maar ook slangen hagedissen enz.beetje eng maar ja het is wat je maar wilt.
    Voor de rest poep weer en op naar de karneval.
    Groetjes van ons allen Yvon.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Maddy

Voor mijn (hopelijk) laatste stage Fysiotherapie verblijf ik 3,5 maand in Turku-Finland! De laatste week zal ik per camper terug naar Nederland reizen via Estland, Letland, Litouwen, Polen en Duitsland! Geniet van mijn verhalen en tot in Nederland (of misschien wel in Turku)...

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 120
Totaal aantal bezoekers 17364

Voorgaande reizen:

05 Januari 2006 - 23 April 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: